Nije da se pravdam….Ali…

 

7fGTBxov7FQ

Želela bih ovim putem da se izvinim svim dragim blogerima koji me prate i rado čitaju a i onima koje ja rado posećujem, da mi je jako žao što imam tako malo vremena da odgovorim na vaše komentare na mom blogu i  prokometarišem tako lepe priče i tekstove na vašim blogovima.

Hvala na razumevanju i pozdrav od redmoone .

Овај унос је објављен под Eho moje duše и означен са , . Забележите сталну везу.

5 реаговања на Nije da se pravdam….Ali…

  1. duledudule каже:

    taman posla da ti uzmemo za zlo 😀

  2. micimano каже:

    Nemoj da brigaš 😉

  3. nena3110 каже:

    I sama sam takva.
    Borba za goli život, obaveze, a malo i druge veb lokacije.

U početku beše reč

