Jednoga dana…

witch_by_baron_mookie-d62wghx

Jednoga dana kad ne bude nas više,
kad budu padale jesenje kiše,
da li ćeš na mene pomisliti
i jednu suzu pustiti…
Jednoga dana kad prekrije me trava,
a tvoje rame njena kosa plava,
hoćeš li tada suzu ispustiti
i moje ime tiho izustiti…
Jednoga dana kad prekrije me tama,
i moja duša ostane sama,
molim te tada upali sveću ,
za ženu koja ti je želela sreću…

 

 

Овај унос је објављен под Eho moje duše. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Jednoga dana…

  1. Branislav каже:

    „Srecan covek ne pise pesme“ … Prelepa je 🙂

  2. crvenimesec каже:

    Naježila sam se dok sam čitala, svaka čast! 🙂

U početku beše reč

