Bezdan

Слика

 

Tek nadolazece jutro grize ostatke noci.Osecam te, kako se uvlaciš u krevet i privlaciš me uz sebe.Stavljam glavu na tvoje grudi,da osetim tako poznate otkucaje srca.Rukama prolaziš preko moje duge crvene kose rasute po belom jastuku. Tiho… Sasvim tiho izgovaraš moje ime,dok se još čvršce privijaš uz mene. Ljubiš me u obraz dok ti se jedna suza otima iz oka.Pravim se da spavam, pitam se…da li si napokon pobedio bitku sam nad sobom.

I ovaj put smo okrenuli pešcani sat ,dajuci nam još jednu šansu, Dok ne iscuri sav pesak u svom bezdanu.

(12.08.2012.)

Овај унос је објављен под Eho moje duše. Забележите сталну везу.

12 реаговања на Bezdan

  1. poznanik каже:

    ….još jedna šansa….to zvuči.

  2. Dejan каже:

    Joj,Bože… Naježila si me…

U početku beše reč

