Trenutak sreće

Слика

On se ne boji budućnosti siguran je u sebe… u mene ,za njega ovaj trenutak ne postoji , vetrovi će ga oduvati iz njegovih misli kao i mnoge druge pre ,sutra ga se neće ni sećati…proći će meseci, godine… milioni godina , promenićemo se ,a ja ću kao i sada sećati ovog trenutka kako sedimo mirno i spokojno, njegove prste na mojima kako kao meka svila klize po mojima… moje glave na njegovim grudima.. svoju mirnu  luku dok slušam njegove otkucaje srca koji me tako umiruju….

Овај унос је објављен под Eho moje duše. Забележите сталну везу.

5 реаговања на Trenutak sreće

  1. tanjat каже:

    To je ljubav. Kad imaš mir. Kad imaš mir.

  2. Wojciech каже:

    Lepo! 🙂

U početku beše reč

