Ja sam…ne znam…

Слика

Ja sam…ne znam…možda
jedna od mnogih…niko izmedju ostalih.

Kao list…vetar me nosi…

Padam na gomilu drugih listova gubim

se u njima.

Al vetar me opet diže.

Ja sam…ne znam…možda
jedna od mnogih…niko izmedju ostalih.

Pahulja snega koja pada na tvoj dlan,

topi se , al opet nekako ostavlja trag.

Ja sam…ne znam…možda
jedna od mnogih…niko izmedju ostalih.

Zrno peska u tvom peščanom satu ,

vreme prolazi ,al ja sam uvek tu.

Ja sam…ne znam…možda
jedna od mnogih…niko izmedju ostalih.

Kap krvi u tvojim venama koja se uvek iznova

vraća u tvoje srce.

Овај унос је објављен под Eho moje duše и означен са , , , , , , , . Забележите сталну везу.

12 реаговања на Ja sam…ne znam…

  1. oblogovan каже:

    Zrno peska, pahulja, šta god da izaberem, sve je jako… Odlična, prelepa pesma…

  2. redmoona каже:

    Pa sad…može biti ako se gleda pesma na taj način 🙂
    Ali ako se gleda sa saznanjem , da moje pesme i priče nastaju posmatranjem fotografija
    sa nete a ne iz mog života onda se dobija drugačijia slika 🙂

  3. duledudule каже:

    dobro je dok si tu i dok on ne daje krv dobrovoljno, onda bi mogla da ne daj Boze oteces iz njegovog zivota, ili padne sat razbije se…

U početku beše reč

