Malo i ja da filozofiram :)

Слика

Ne uzimajte ljudima nadu ,možda je to poslednje što imaju…

Velikim stvarima se divimo ,ali male nas čine srećnima.

Uvek posteje trenucu u životu gde oči ne prepoznaju put,tada  samo zatvorimo oči i sledimo svoje srce.

Ljubav nije greh, već se grešno iskazuje mržnjom.

Jednom kad prestanem više da se smejem i kad odrastem ,znaćes da me vise nema.

Kad zavrsite sa mastanjima u oblacima, pocnite temelje graditi na zemlji.

Овај унос је објављен под Moje misli и означен са , , , , , , . Забележите сталну везу.

5 реаговања на Malo i ja da filozofiram :)

  1. nena3110 каже:

    Maštam, a istovremeno gradim na zemlji.
    Volim, a mržnja mi je strana.
    Nadu imam, mada mi je ovde nisu podržali, ali ja je sama jačam, pa padam i ustajem.
    Smeh je dokaz da smo živi.

  2. horheakimov каже:

    Ne uzimajte ljudima nadu, uzmite im nešto što može da se proda…
    Velikim stanovima se divimo ali u malim živimo…
    Uvek postoje trenuci u životu kada oči ne prepoznaju put, tada se treba okrenuti i vratiti nazad…
    Ljubav nije greh, zato se i konzumira slabije…
    Jednom kada prestanem da se smejem i odrastem, vreme je moju za decu da to nastave…
    Kada završite sa maštanjima u oblacima, vežite se slećemo na zemlju…

  3. tanjat каже:

    Ova poslednja rečenica, pisana italikom, najviše mi se svidela. 🙂

U početku beše reč

