Srećna nova godina!!!

Image

 Okrenemo poslednji  list  u kalendaru…I tako… nešto

smo još kao  i naučili , stekli neka nova iskustva.Usponi i padovi,smeh ,

radost , tuga ali idemo dalje , nešto ćemo poneti a nešto ostaviti za godinom 

koja polako ostaje iza nas .Okrećemo novi list u novoj godini i da nam svima

bude bolja i lepša .

Srećna svima nova godina!!!

Hvala svima koji nisu verovali u moje snove,

a ja ih danas živim .

Hvala svima koji me nisu prihvatili,

naucili su me šta je sloboda.

Hvala svima koji su me vukli  na dno,

dali su mi snagu da gazim vrhove.

Hvala svima koji su me odpisali ,

sada mogu pisati nove stranice.

Hvala svima koji su me napustili,

napravili su mesto za bolje ljude.

Hvala svima koji su me povredili,

naucili su me kako prevazici bol,.

Hvala svima koji su me gurali u ponor,

naučila sam da letim.

I na kraju hvala svima koji me vole

i daju mi snagu da da idem dalje kroz život.

Овај унос је објављен под Eho moje duše и означен са , , . Забележите сталну везу.

10 реаговања на Srećna nova godina!!!

  1. mandrak72 каже:

    Hvala i tebi. Samo naprijed.
    Sretna nova godina 🙂
    pozdrav

  2. Divna zahvalnica! Hvala i srećno u Novoj 🙂

  3. cy3a каже:

    Срећна Нова и теби! Само напред 🙂

  4. Wojciech каже:

    Sve najlepše želim! 🙂
    Pozdrav!

  5. poznanik каже:

    Srećna Nova, svako dobro želim 🙂

  6. redmoona каже:

    Takodje svako dobro i da ti se ostvati ono što najviše želiš 🙂

U početku beše reč

