Kažite mi…

Image

 

 

Kako možete misliti ,da znate nešto o meni ?
Vi me uopšte ne poznajete.
Mi smo stranci.
Kako možete o nekom strancu uopšte pričati?
A ni sami sebe ne poznajete dovoljno.
Kažite mi , kako možete osudjivati moje postupke , kad ne poznajete pozadinu tih istih.
Nisam savršena ali volim sebe.
Nisam bolja od drugih , ali ni lošija.

Ali kako je došlo do toga ,da donosite stav o meni kada se nismo nikada sreli , upoznali.
Pravim greške kao i svi ostali ljudi,..Kažite mi , odakle vam pravo da me osudjujete ?

Овај унос је објављен под Eho moje duše. Забележите сталну везу.

8 реаговања на Kažite mi…

  1. horheakimov каже:

    Svi sude, samo sudije ne stižu…

  2. Wojciech каже:

    Parafraza priče Mike Antića:
    Razgovaraju dva čoveka koji stoje na mostu i posmatraju ribe u reci.
    – Vidiš one ribe u reci reče prvi – to je njihova sreća.
    – Odkud ti znaš šta je njihova sreća kad ti nisi riba – odgovori drugi.
    – A otkud ti znaš da ja to ne znam kad ti nisi ja – usledio je pitanje prvog.
    P.S.
    Ovo naravno ide u prilog tvog posta, a protiv onih koji osuđuju.
    Pozdrav! 🙂

  3. tanjatg каже:

    O osudama bih mogla do sutra. Trudim se da ne osuđujem nikog. Skloniti se ponekad znači zakloniti se.

U početku beše reč

