Raskršće III

Image

Sa rukama u dzepovima koračao je kroz noć ,ako ne požuri ,ne veruje da će ga više ikada naći.Svojom nesmotrenošću je dozvolio da se tako nešto dogodi.Mraz je svojim zubima drobio kamen oko njega , al nije ga to interesovalo ,kao da i nije osećao zimu na svojoj koži.Zima je bila mnogo dublje.

„Tražiš nešto ?“ -trže ga glas .

Okrenuo se oko sebe ,ali nije video nikoga.

„Uzalud gledaš ,možeš čuti samo moj glas.I šta si izgubio?“

„Dragi kamen.“

„Mora da nije bio tako drag ,kad si dozvolio sebi , da ga izgubiš.Vredne stvari se čuvaju na posebnim mestima ili si mislio da i nije tako vredan.“

„Mislio sam…Znam  te ti si mesečina , čuo sam dosta o tebi .Hoćeš li mi pomoći da nadjem moj dragi kamen?“

„Ljudi pričaju svašta , ne treba im sve verovati.Što se kamena tiče to ti moraš sam , ja ti tu ne mogu pomoći. Ali postoji problem.Šta ako je tvoj kamen našao drugi i shvatio koliko vredi ?“

„Ne oduzimaj mi nadu.“

„Ne oduzimam ali ta mogućnost postoji.A postoje i druge.“

„Koje ?“

„Mozda ga je neko našao i na izgled mu ništa nije vredeo pa ga opet bacio ,ako ga takvog nadješ , znaj neće više biti isti .Ili je baš tamo gde si ga izgubio ostao da leži .A možda uz put naidješ na neki mnogo vredniji , sjajniji i uzmeš njega zaboravljajući na onaj što si ga celo vreme tražio .Kako god bilo nadam se da ćeš ako ga jednom budeš našao znati gde da ga čuvaš ?“

“ Znam u srcu…“

Овај унос је објављен под Raskršće. Забележите сталну везу.

8 реаговања на Raskršće III

  1. poznanik каже:

    Prodacu se mesecini, djavolu, nekom vec…..
    Jer izgubio sam svoj dragi kamen….

U početku beše reč

