Oluja

 

 

Njegove nevidljive ruke donose nemir.Stojim na proplanku,

golih tabana,promrzla,upretim pogledom ka nebu iznad šume.

Gledam kako svojim rukama plete jedra oluje sa nadolazecim

tamnim oblacima.Drobi sunce,koje polako nestaje pred mojim ocima.

Bezbroj senki tumaraju bespucima tamne šume ispre mene.

Ne.

Ovaj put necu cekati da prodje.

Krecem oluji u susret,sa stisnutim bodežom u ruci,spremna

da ga joj zabijem pravo u srce.

Овај унос је објављен под Eho moje duše. Забележите сталну везу.

5 реаговања на Oluja

  1. MM каже:

    Sviđa mi se duh u pesmi 🙂

  2. Wizard Transfer каже:

    Ovo je tako slikovito i jasno da sam morao to da ti kažem.
    Utisak nedelje. 🙂
    Pozdrav!

U početku beše reč

