Ne odlazim stvarno

Слика

 

 

Ako jednog dana budem morala da odem.

Ne odlazim stvarno.Ti me neceš nikada

više videti,nikada više dodirnuti.

Ali ja cu uvek biti tu ,gde god budeš

bio.

 

Bicu vetar…koji ti nežno miluje kosu.

Kiša… koja ti blago umiva lice.

Duga…na horizontu koja ti poklanja najlepše boje.

Sunce..što te greje i sa tobom se smeje.

Miris leta… koji udišeš punim plucima.

Zemlja… koju gaziš nocima,zvezde…koje

ti osvetljavaju put.

Dan…koji ti poklanja hiljadu iznenadjenja.

Nada… koja te drži kad si nesrecan.

Onaj osecaj… u tebi srecan kad si..

 

Pricaj sa mnom uvek cu te cuti.

Zaplaci kad ti se plače,zagrlicu te svojim nevidljivim

rukama oseticeš se slobodnim.

Čuvacu te dok spavaš i poklanjati najlepše snove.

Ne plaši se , da ceš ikada ostati sam,uvek

cu biti kraj tebe.

Овај унос је објављен под Eho moje duše. Забележите сталну везу.

11 реаговања на Ne odlazim stvarno

    • redmoona каже:

      Ako ove noci odem ja
      Dal ces sama zivjet moci
      Il ces putem sunca poci
      Ako ove noci odem ja

      Ako zivot bude samo san
      I cvjet tvojih zelja neubran
      Dal ce bledi mesec doci
      Da ti sklopi snene oci
      Ako ove noci odem ja

      Ako sve sto imam vjetar nadje
      I sunce zivota vjecno zadje
      Dal ce neke rijeci nove
      Moci vratit stare snove
      Ako noci ove odem ja….

U početku beše reč

