Ogledalo duše

Слика

Šta vidiš kad se zagledaš u moje oči ?
Oluju,nemire,tugu,nabujalu reku života…
Kako me baca na stene,kako udaram u njih .
A reka me neumorno i dalje nosi,do novih stena,
do novih udaraca i svaki ostavlja ožiljak na duši vidiš li ?
Kako me virovi uvalače sve dublje ,a ja grabim rukama
kao davljenik očajnički da se spasem.
Šta vidiš kad se zagledaš u moje oči ?
Vidiš li dušu svoju ?
Vidiš li ono što i ja ?
Vidiš li sebe ?

Овај унос је објављен под Eho moje duše. Забележите сталну везу.

U početku beše reč

