Majstor i Margarita

Слика

Dahom si planine lomio,

a ja stene skupljala

i najlepše statue pravila.

Presušivao si reke i mora ,

a ja ih svojim suzama ponovo punila.

Pisao si pesme drugima a ja se u njima tražila.

Slobodu si tražio ,a ja sam ti okove  skinula.

Lutao si bespucima ,

a ja sam ti bila zvezda vodilja

koja te je na put vraćala.

Bogu si ledja okrenuo a ja sam tvoj krst

na svojim ledjima nosila.

Dušu si djavolu prodao a ja je svojom platila.

Овај унос је објављен под Eho moje duše. Забележите сталну везу.

6 реаговања на Majstor i Margarita

  1. horheakimov каже:

    Kako bezimena? Majstor i Margarita.

  2. MM каже:

    Odlična pesma RedMoona.
    Pozdrav 🙂

U početku beše reč

