Vojnik Sreće

Cesto sam ti pricao price
O tome kako
Sam živio život skitnice
Cekajuci dan
Kad bih uzeo tvoju ruku
I pevao ti pesme
I onda bi ti možda rekla
Dodi, lezi sa mnom, voli me
I ja bih sigurno ostao

Ali osecam da starim
I da pesme koje sam pevao
Odjekuju u daljini
Kao zvuk
Vetrenjace koja se vrti
Mislim da cu zauvek biti…
Vojnik srece

Mnogo puta sam bio putnik
Tražio sam nešto novo
U danima starim
Kad su noci bile ladne
Lutao sam bez tebe
Ali tih dana sam mislio, moje oci
Da su videle tebe da stojiš u blizini
Iako je slepoca zbunjujuca
Ona pokazuje da nisi ovde

Ali osecam da starim
I da pesme koje sam pevao
Odjekuju u daljini
Kao zvuk
Vetrenjace koja se vrti
Mislim da cu zauvek biti…
Vojnik srece
Da, ja cujem zvuk
Vetrenjace koja se vrti
Mislim da cu zauvek biti…
Vojnik srece

Видео | Овај унос је објављен под Eho moje duše. Забележите сталну везу.

3 реаговања на Vojnik Sreće

  1. ironijexl каже:

    Obožavam Koverdejlov glas 🙂

U početku beše reč

